Complex buildings. Learning systems

5 (100%) 1 vote

a+t-50-Complex-Buildings-Cover

Os edificios educativos albergan sistemas complexos. Desde o xardín de infancia ata a facultade, o percorrido polos niveis de aprendizaxe consiste nunha acumulación de experiencias vitais xurdidas da interacción entre os devanditos sistemas.

A función docente, así chamada polo Funcionalismo, constrúe agora as súas contornas con novos paradigmas que reflicten e dan resposta a unha axenda social cada vez máis diversa e complexa.

O terceiro número da serie COMPLEX BUILDINGSa+t 50 Learning Systems, analiza estes novos modelos educativos nun artigo ilustrado con texto e debuxos de Javier Mozas. Inclúe ademais proxectos recentes de COBE, C. F. Moller, NL Architects, Aleph Zero, OMA, Gigon / Guyer e Studio Velocity.

CONTIDOS

Function is not Complex. We are. Aurora Fernández Per

The Complexity of Learning. Texts and drawings by Javier  Mozas

PRIMARY EDUCATION SYSTEMS

The Playhouse. COBE. Frederiksvej Kindergarten. Copenhagen (Denmark)

Passive Building/Active Space. NL Architects. Scholencampus De Vonk / De Pluim. Knokke-Heist (Belgium)

SECONDARY EDUCATION SYSTEMS

A Sustainable Agenda. C.F. Møller Architects. Copenhagen International School. Nordhavn, Copenhagen, (Denmark)

Learning Spaces beyond School. Rosenbaum + Aleph Zero. Children’s Village Fundação Bradesco Canuanã School. Formoso do Araguaia Tocantins (Brazil)

HIGHER EDUCATION SYSTEMS

Three Universes within One City. Gigon / Guyer. Francis Bouygues Building CentraleSupélec. Plateau de Saclay. Gif-sur-Yvette (France)

The Open Urban School. OMA. LabCity CentraleSupélec. Plateau de Saclay. Gif-sur-Yvette (France)

Low Density Architecture. Studio Velocity. Aichi Sangyo University Educational Center Language and IT. Okazaki-city, Aichi (Japan)

Arquivado en: libros, publicacións

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , ,