Sol. Sabor a espíritu libre


“Espírito Libre do Ano, e estamoste buscando..”

Así se presenta a campaña dixital que realiza a marca de bebidas Sol, e que nisto días está presente en web, banners e redes sociais.

A través do formato minidocumental que narra en primeira persoa as historias de emprendedores que arriscaron e loitado por alcanzar e desenvolver os seus sonos.

Nesta primeiro entrega os protagonistas son Priscilla e Gastón, unha parella que decidiu cambiar as clases e o deseño gráfico, para crear o seu negocio propio: Eureka Street Food.

Unha furgoneta Citroën HY transformada en restaurante móbil, esta parella percorre cada día diferente lugares vendendo comida californiana “on the go”.

Este é a primeira historia de moitas que se irán contando, e da que ti podes formar parte se resultas seleccionado.

Máis información en:

www.facebook.com/solbeer,

www.solespiritlubre.es

ou a través #solespiritulibre

veredes
veredes Administrator

Búsqueda para satisfacer el conocimiento de la actividad arquitectónica y tangentes que se generan. La idea es crear un espacio para divulgar los diversos proyectos en busca de nueva inspiración y de intercambio.

follow me

Arquivado en: tv

Tags: , , , , ,