-¡Viñeches!
-Tiña ganas de chegar, de dicircho.A miña memoria é como a marea. Capaz é de arrastrar os recordos á area, para, xusto despois, devolvelos ao mar. Querería calma serea, un mar Morto no que flotar nadando. O que teño son ondas entre as que nadar flotando. Agora seino, sube, preamar, e, xusto despois, baixamar. Estou máis calmo.
Miro ao horizonte esperanzado, síntome como un gran capitán. Mellor aínda, coma un grumete en cuberta a punto de zarpar.
-Se queres, xuntos, construiremos un barco.
-Sí, vin para quedar.
«Murmurios de Valdoviño» fue realizada en el año 2008, en la playa coruñesa de Valdoviño, cerca de Ferrol. A pesar de que las imágenes tienen una meditada composición, ha sido su edición posterior lo que más tiempo ha llevado.
Son fotografías en modo escala de grises en las que la herramienta utilizada protagonista ha sido la sobreexposición, que ha ayudado a eliminar los elementos superfluos, aislar los puntos más importantes de la imagen, para, finalmente, colocarlo sobre un lienzo en blanco.
Se trataba de crear una atmósfera de ensoñación gráfica y de este modo poder transmitir una sensación de serenidad al espectador.
Paisajes observados desde la distancia, o detalles cercanos, tratan de mostrarnos la playa de Valdoviño como un escaparate repleto de sueños y susurros.
Obra: Murmurios de Valdoviño
Autor: Magnabrush
año: 2008
Emplazamiento: Valdoviño, A Coruña, Galicia, España
+ www.magnabrush.es