No tempo. Carlos Cánovas

5 (100%) 1 vote

Paisaje sin retorno, Rontegi, Barakaldo, 1993
Paisaxe sen retorno, Rontegi, Barakaldo, 1993

“As súas fotografías son monumentos poéticos construídos en momentos intermedios que preceden ou rememoran grandes cambios sociais e industriais, que deixan pegadas no espazo que habitamos”.

No tempo, constitúe un percorrido polo traballo de Carlos Cánovas desde os anos 80 ata a actualidade a través de 128 fotografías agrupadas en seis series sucesivas: Tapias (1980), Extramuros (1983-1990), Vallès Oriental (1990), Paisaxe sen retorno (1993-1994),Paisaxe anónima (1992-2005) e Sétimo ceo (2007-2017).

Nesta exposición, a paisaxe urbana é o protagonista principal, unha paisaxe urbana do que lle interesan sobre todo os espazos onde conflúen a natureza e a intervención do home, e que recolle en imaxes cunha forte dimensión estética e poética. Esas paisaxes que considera como intersticiales, situados nos límites da cidade, suxírenlle múltiples lecturas ao redor dos conceptos de espazo, distancia e tempo, conceptos que utiliza igualmente para a súa particular reflexión sobre a propia fotografía. Como o propio Cánovas afirma,

“o único que fai o fotógrafo é tentar que as cousas que recollen as súas imaxes reflectir as súas ideas previas, e tamén, de maneira talvez menos deliberada, aínda que non menos importante, as súas dúbidas”.

Paisaje sin retorno, Bilbao, 1993
Paisaxe sen retorno, Bilbao, 1993

O traballo de Carlos Cánovas, no seu conxunto, constitúe unha sorte de rexistro crítico sobre a transformación do urbano. Á vez, esta exposición pon de manifesto a idea do autor sobre a propia fotografía,

“unha actividade permeable á experiencia persoal, en cada lugar e en cada momento, unha experiencia que pode manifestarse en respostas diferentes”

pero que, desde a súa carga poética, xira intensamente ao redor das ideas de tempo e distancia.

No tempo. Carlos Cánovas
Do 30 de maio ao 9 de setembro de 2018
Museo Ico, Madrid, España

Arquivado en: evento, exposiciones

Tags: , , , , , , , , , ,