Sorteo Espazos para a ensinanza de Ediciones Asimétricas - veredes

Sorteo Espazos para a ensinanza de Ediciones Asimétricas


Sorteo Espacios para la enseñanza de Ediciones Asimétricas

Tras o correspondente descanso estival e con ganas de empezar novamente, traemos para os nosos lectores un novo sorteo, nesta ocasión da man de Edicións Asimétricas.

O sorteo Espazo para a insinanza consistirá en dous packs formado polos catro exemplares da colección e que levará aquel lector que deixe un comentario indicando cal e por que é a súa obra preferida dentro do ámbito docente.

Como participar? Moi sinxelo simplemente teredes que deixar un comentario ou ben ao final desta entrada na zona habilitada para iso ou se o preferides na entrada correspondente de Facebook.

O período do sorteo será desde o xoves 7 de setembro ao xoves 5 de outubro de 2017 (ata as 00:00).

O gañador será escollido de entre todos os comentarios polos membros que conforman Edicións Asimétricas.

Sorte e esperamos as vosas preferencias!

Os catro libros que forman a colección son:

Espacios para la enseñanza I
Espazos para a ensinanza I

O libro aborda o estudo dos proxectos que, dentro do ámbito docente, desenvolveron algúns dos mellores arquitectos españois da segunda metade do s. XX. Un artigo introductorio estuda os principais modelos internacionais, tanto teóricos como construídos, que puideron servir de referentes aos arquitectos españois seleccionados.

Baixo este prisma con visión global analízanse as achegas que Miguel Fisac, Francisco Javier Sáenz de Oiza, Xullo Cano Lasso, Fernando Higueras, Rafael Moneo e Alberto Campo Baeza á arquitectura docente española. No libro repásanse desde a primeira modernización que supoñen os Institutos laborais de Fisac ata a consagración internacional das escolas norteamericanas de Moneo, pasando por experiencias tan interesantes como o “útero docente” das escolas de Batán de Oiza, a clara sintaxe dos centros de formación profesional de Cano Lasso, o progresismo activo do colexio Estudo e as posteriores propostas de Higueras ou os colexios de xeometrías esenciais de volumes puros de Campo Baeza.

Paneis do concurso de Institutos Laborais de Miguel Fisac (inéditos) e leva un despregable con plantas a escala.

Espacios para la enseñanza II
Espazos para a ensinanza II

Como adiantamos na anterior publicación, esta investigación ten por obxecto o estudo de todos aqueles documentos, na súa maioría inéditos, que se conservan nos arquivos dalgúns dos principais protagonistas da arquitectura española contemporánea referidos á arquitectura docente. Os arquitectos que nos ocupan son Miguel Fisac, Francisco Javier Saénz de Oíza, Xullo Cano Lasso, Fernando Higueras, Rafael Moneo e Alberto Campo Baeza e cos documentos que se atoparon podemos poñer a disposición da comunidade científica, e do público interesado en xeral, un valioso material que pode servir de sólida base para outras futuras investigacións, tanto neste campo da arquitectura para o ensino como no da obra en xeral dos nosos mestres ou da época que representan.

Nesta segunda fase que agora publicamos centrámonos nos procesos de proxecto daquelas obras que consideramos representativas tanto do pensamento como do modo de traballar dos seus autores. Nela achamos numerosos planos, fotografías e textos, ata hoxe inéditos, moitos dos cales presentamos neste libro.

Espacios para la enseñanza III
Espazos para a ensinanza III

Nestes tres anos estudamos todos os documentos que, relativos á arquitectura docente, consérvanse nos arquivos particulares de seis dos principais arquitectos españois: Miguel Fisac, Francisco Javier Sáenz de Oíza, Xullo Cano Lasso, Fernando Higueras, Rafael Moneo e Alberto Campo Baeza. A información atopada, unha vez analizada, permitiunos poñer a disposición da comunidade científica, e do público interesado en xeral, unha valiosa documentación formada por vinte ensaios e análises críticos sobre arquitectura docente, tanto a nivel xeral como particular, máis de 130 planos e esbozos inéditos e, aproximadamente, cen esquemas analíticos debuxados para a ocasión cos que se estudaron tanto o contexto e as referencias orixinais como a evolución no tempo dos edificios e a súa actual validez. Finalmente, ampliamos o ámbito previsto no noso proxecto incorporando unha exhaustiva investigación sobre o uso da cerámica por parte dos arquitectos estudados e cuxos resultados se inclúen neste terceiro tomo.

O noso traballo conclúe cunhas reflexións achega do estado actual dos edificios que nos pareceron máis representativos na primeira fase de investigación, así como do papel que poden xogar, como modelos de referencia, na nova arquitectura docente do século XXI. Aínda que é verdade que uns tiveron mellor sorte que outros, todos seguen sendo exemplos dun altísimo nivel arquitectónico que calquera investigador ou proyectista que traballe neste ámbito debería coñecer.

Espacios para la enseñanza IV
Espacios para la enseñanza IV

Esta publicación recolle a cuarta fase do proxecto de investigación que, baixo o título ESPAZOS PARA O ENSINO, desenvolve o Grupo de Investigación Arquitectura Contemporánea Española da Escola Politécnica Superior da universidade San Pablo CEU.

O proxecto, financiado cunha bolsa-ponte concedida polo Banco de Santander e a Universidade San Pablo CEU (referencia USP BS APP6 2015), aborda o estudo dos proxectos que, dentro do ámbito docente, desenvolveron algún dos principais protagonistas da arquitectura española das últimas décadas.

veredes
veredes Administrator
Surge enero de 2009 como búsqueda de satisfacer el conocimiento de la actividad arquitectónica y tangentes que se generan. La idea es crear un espacio para divulgar los diversos proyectos en busca de nueva inspiración y de intercambio. Además de ofrecer la inmediatez de las noticias, se puede buscar información a través de distintas clasificaciones.
follow me

Arquivado en: deriva

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,