Silvia Blanco Agüeira - veredes

Silvia Blanco Agüeira

Segundas oportunidades | Silvia Blanco Agüeira
18-06-2018 Sen comentarios

Segundas oportunidades | Silvia Blanco Agüeira

En 1961, tan só dous anos despois da reconstrución do Pavillón dos Hexágonos na madrileña Casa de Campo, producíase outra sorprendente irrupción na capital española: a chegada do pavillón que o Ducado de Luxemburgo construíra na Exposición Universal de Bruxelas de 1958. “Ofrecido en vantaxosas condicións”,1 afirmaban as crónicas da época. Poucos saben na actualidade da cohabitación durante décadas de […]

O fito iugoslavo | Silvia Branco Agüeira
04-12-2015 Sen comentarios

O fito iugoslavo | Silvia Branco Agüeira

O pavillón iugoslavo da Exposición Universal de Bruxelas de 1958 é unha desas obras nas que o flechazo resulta instantáneo. O seu elegante deseño e a súa coidada escenografía interior tiñan como indisimulado obxectivo epatar, subxugar ao espectador. Só así se comprende o rocambolesco desenvolvemento da proposta desde as súas orixes ata a súa concreción final. Só así se entende […]

Unha roda de bicicleta | Silvia Blanco Agüeira
09-10-2015 Sen comentarios

Unha roda de bicicleta | Silvia Blanco Agüeira

A Exposición Universal de Bruxelas estivo marcada polas tensións entre os Estados Unidos e a Unión Soviética, cuxos respectivos pabellones ocuparon as casillas máis importantes dese taboleiro de ajedrez político no que se converteu o gran parque belga elixido para a celebración. Ambas parcelas atopábanse provocativamente enfrontadas, con ambos países desconfiando mutuamente e embarcados nunha contenda promocional. De feito, os […]

Asuntos pendentes | Silvia Blanco Agüeira
26-06-2015 Sen comentarios

Asuntos pendentes | Silvia Blanco Agüeira

En maio de 1958 o arquitecto e crítico italiano Bruno Zevi lanzou un ataque furibundo contra a Exposición Universal de Bruxelas, describíndoa como unha feira das vaidades, na que cada edificio loitaba pola atención do público1. Mesmo Miguel Fisac bramou contra o alarde estrutural, o formalismo estéril e a extravagancia arquitectónica sen contido presentes en dito evento2. Nin tan sequera […]