Case Study Houses

O programa Case Study House foi un fito na historia da arquitectura estadounidense. A súa principal forza inspiradora, John Entenza, foi un campión da modernidade que reuniu a algúns dos maiores talentos da arquitectura, como Richard NeutraCharles e Ray Eames e Eero Saarinen. Esta retrospectiva analiza os 36 prototipos de casas a través dunha extensa documentación, fotografías, planos de planta e bosquexos.

Case Study Houses Taschen

O programa Case Study House (1945-1966) foi un acontecemento excepcional e innovador na historia da arquitectura estadounidense e segue sendo único ata a data. Centrouse na área de Los Ángeles e supervisou o deseño de 36 prototipos de vivenda, buscaba ofrecer plans para construír residencias modernas que resultasen máis económicas e de fácil execución durante o boom da construción da posguerra.

A principal forza inspiradora do programa foi o editor de Arts & Architecture John Entenza, un campión da modernidade que tiña os contactos apropiados para atraer aos maiores talentos do gremio, como Richard Neutra, Charles e Ray Eames e Eero Saarinen. Altamente experimental, o programa creou casas que foron deseñadas para redefinir o fogar moderno, e así exerceron unha forte influencia na arquitectura –estadounidense e internacional– tanto durante a existencia do programa como hoxe mesmo.

TASCHEN ofrécelle unha retrospectiva monumental do programa completo con documentación exhaustiva, brillantes fotografías da época e, en canto ás casas aínda existentes, fotos contemporáneas, así como planos e bosquexos detallados.

Sobre o fotógrafo

As imaxes de arquitectura californiana do fotógrafo norteamericano Julius Shulman quedaron gravadas na retina do século XX. Un libro de arquitectura moderna é inconcibible sen Shulman. Algunhas das súas fotografías arquitectónicas, como as icónicas tomas sobre as extraordinarias estruturas de Frank Lloyd Wright ou Pierre Koenig, foron publicadas incontables veces. A brillantez de edificios como aqueles de Charles Eames, así como daqueles do seu gran amigo Richard Neutra, saíu á luz por primeira vez nas fotografías de Shulman. A lucidez da súa obra esixiu que a fotografía arquitectónica fose considerada unha forma independente de arte. Cada imaxe de Shulman une percepción e comprensión das construcións e do seu lugar na paisaxe. As precisas composicións revelan non só as ideas arquitectónicas que hai detrás da cuberta dun edificio, senón tamén as visións e aspiracións de toda unha época. Na súa obra sempre está presente un sentido de humanidade, aínda cando a figura humana está ausente nas fotografías en si. Hoxe moitas das construcións documentadas por Shulman desapareceron ou sido modificadas groseramente, pero a sede polas súas imaxes pioneiras é máis forte que nunca.

Sobre o autor

Elizabeth A. T. Smith é directora executiva da Fundación Helen Frankenthaler, con sede en Nova York. Anteriormente foino tamén, ademais de responsable de conservación, da Art Gallery of Ontario, (Toronto); exerceu de comisaria xefe e subdirectora do Museo de Arte Contemporánea de Chicago e de conservadora do Museo de Arte Contemporánea de Los Ángeles, onde organizou a exposición Blueprints for Modern Living: History and Legacy of the Case Study Houses”. Ha comisariado numerosas exposicións e publicado estudos e impartido conferencias sobre diferentes temas relacionados coa arte contemporánea e a arquitectura.

Sobre o editor

Peter Gössel dirixe unha axencia de deseño para museos e exposicións. Con TASCHEN publicou monografías sobre Julius Shulman, R. M. Schindler, John Lautner e Richard Neutra, así como varios títulos na serie Basic Architecture.

veredes
veredes Administrator

Búsqueda para satisfacer el conocimiento de la actividad arquitectónica y tangentes que se generan. La idea es crear un espacio para divulgar los diversos proyectos en busca de nueva inspiración y de intercambio.

follow me

Arquivado en: libros, publicacións

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,