Biblos. Arquitectura simbólica

5 (100%) 2 votes

51vvJavioDL._SL1000_

Tal como ensinan todas as doutrinas e filosofías tradicionais, o Universo é un feito simbólico, di un proverbio árabe todo pode ser reducido a símbolos, excepto Tufân o alento de lume.

Parecese que existe na causa primeira, unha fonte máis antiga de símbolos próxima ao lume e ao auga de vida, concepto próximo ao simbolismo coránico do auga do mundo árabe. O pensamento simbólico dos primeiros pobos indoeuropeos vían en moitas deidades a manifestación de lumes primigenios e o manantial do simbólico, certa unión onde os opostos deixan de mostrarse a través do teatro das manifestacións, para perderse na unidade.

O home necesita comprender que é o simbolismo, porque sen esta comprensión non pode afondar no seu interior e mirarse, sendo o mesmo un símbolo central do terrenal, nun universo sen escala e sen tempo. É noso deber descubrir a nosa interioridade simbólica, o propósito deste libro é traer ao lector diferentes interpretacións de logos, deidades e relixións cuxa expresión simbólica tivo a súa xénese na arquitectura. Moitas das deidades indoeuropeas na súa esencia eran retratadas como formas abstractas e números, nunha procura de aprender matemáticas e geometrías asociadas ao universal, como no caso do Deus Apolo que era adorado en Delfos como un cubo, ou o deus Min una das deidades máis antigas do mundo, que representaba para aquel ideario non só números, senón tamén a primeira regra de albañil, centro de relixións fuertemente arraigadas no arquitectónico, no seu brazo estaba representado o cóbado sagrado egipcio regra ou modulor sobre o cal organizouse o espazo a converter en sagrado.

O universo para estes pobos personificaba un outeiro fundamental, rodeada dunha masa de auga salada coroada por un símbolo con forma de roda de alfarero, e en cuxo interior atopábase un cubo filosofal, o espazo máis sagrado dentro desta oquedad. Para moitas culturas do mundo como a hindú ou a cherokeé en norte América, o mundo estaba sostido por unha tortuga cuxa caparazón posuía debuxos de lados hexagonales, do mesmo xeito que moitos dos arboles da vida do mundo indoeuropeo, como a árbore “Fu-sang” en Chinesa. Este libro percorre unha serie de eventos e mitologías asociadas á arte da construción, desde o simbolismo universal dos puntos cardinales e o círculo da terra, ata o templo de Jerusalén e o seu creador o Rei Salomón, pasando por simbolismos numéricos, o simbolismo coránico do auga, o da mezquita, a cúpula e a catedral, todos estes símbolos dotados da súa herdanza primordial e infinita.

veredes
veredes Administrator

Búsqueda para satisfacer el conocimiento de la actividad arquitectónica y tangentes que se generan. La idea es crear un espacio para divulgar los diversos proyectos en busca de nueva inspiración y de intercambio.

follow me

Arquivado en: libros, publicacións

Tags: , , , , , , , , , ,