“Ao bordo da crítica”, xornadas de Teoría e Crítica da Arquitectura

Sesión 1: Novos habitantes. Novas miradas audiovisuales
O factor que marcou o final do século XX e o comezo do XXI é, seguramente, a globalización efectiva do planeta. De todos os novos modos de facer, a información máis valorada é a audiovisual, un mecanismo globalizador e con posibilidades críticas comprendido pola maioría das culturas e cuxa vía máis importante de transmisión é youtube A urxencia dos novos modos de facer da contemporaneidad ábrenos un abanico case infinito de posibilidades para a documentación e a crítica arquitectónica, ao que a nova mirada da sociedade non só acompaña senón que demanda.

Nuria Álvarez Lombardero, Edgar González, Norberto López Amado, Ramiro Losada, José Tono Martínez e José J. Yuste

Sesión 2: Manifestos ausentes
“…todos os historiadores da arte de orientación tradicional, padece unha tendencia a valorar exageradamente o efecto dos libros e as teorías na creación real da arte e a arquitectura…”
(Sybil Moholy-Nagy sobre Reyner Banham)

Pedro Pablo Arroyo, Beatriz Colomina, Milla Hernández Pezzi, Nacho Martín, Andrés Perea e Beatriz Villanueva,

Sesión 3: Silencio e crítica
“…foi sen dúbida moi influyente na formación de dúas, si non tres, xeracións de arquitectos, historiadores e críticos, polo que todos sentíronse inclinados a facer realidade as súas profecías. E polo menos una das razóns de que resultarse tan influyente foi que as súas generalizaciones históricas parecían certas na súa época, e en moitos casos aínda soan ben…”
(Reyner Banham sobre Nikolaus Pevsner)

Francisco J. Casas, Francisco González de Canales, Miguel Lasso de la Vega, Fredy Massad, Néstor Montenegro e Anatxu Zabalbeascoa

veredes
veredes Administrator

Búsqueda para satisfacer el conocimiento de la actividad arquitectónica y tangentes que se generan. La idea es crear un espacio para divulgar los diversos proyectos en busca de nueva inspiración y de intercambio.

follow me

Arquivado en: tv

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,