Principios da Art(e)

principios-de-arte

A xestión empresarial elévase por fin á categoría de ARTE: os máis eficaces formulacións empresariais chegan agora desde o mundo do deseño.

Arthur Gensler é arquitecto e fundador de GENSLER, a firma de arquitectura e deseño que máis factura do mundo (Architectural Record), presente en 15 países con 40 oficinas. Neste libro, como nos tratados clásicos, Art Gensler desvélanos con claridade e sinxeleza as pautas maxistrais da arte empresarial. Aplicándoas, Gensler logrou que a súa firma sexa líder no seu sector, atravesando cambios xeracionais e capeando os vaivéns da economía globalizada. É o prodixio da creatividade aplicada aos servizos profesionais o que levou a GENSLER a obter beneficios e unha alta rendibilidade ano tras ano, durante cinco décadas consecutivas.

Os Principios da Art(e) fundaméntanse en sólidas normas de conduta empresarial que se apoian na creación dun espírito único en todo o equipo da organización. O proceso de traballo deséñase como unha estratexia colectiva en acción enfocada ao resultado, que non é outro que o servizo ao cliente, unha prioridade absoluta por encima de veleidades persoais máis propias do frívolo star-system. Todo iso converte a este libro en moito máis que un gran manual práctico de empresa: é tamén unha guía de ética profesional enfocada ao éxito.

Clientes como Apple, The Gap, Bank of America, Levi Strauss ou JetBlue, entre outros moitos, avalan a solvencia dos Principios da Art(e). Eles saben que outra empresa é posible: unha empresa útil para a sociedade, produtiva para os seus clientes e, por suposto, rendible para os seus propietarios e empregados.

Clientes como Apple, The Gap, Bank of America, Levi Strauss o JetBlue, entre otros muchos, avalan la solvencia de los Principios de Art(e). Ellos saben que otra empresa es posible: una empresa útil para la sociedad, productiva para sus clientes y, por supuesto, rentable para sus propietarios y empleados.

“Tanto se está vostede xestionando unha firma de servizos profesionais coma se está a empezar na súa carreira quererá ter este libro preto, na mesita de noite.”

Ted W. Hall, Director Emérito, McKinsey & Company

PRINCIPIOS DA ART(E)
ARTHUR GENSLER
ISBN: 978-84-945656-6-3
Formato: 13,33 x 20,32 cm.
Páxinas: 320
Encadernación: Rústica
Edición a cargo de Carlos J. Irisarri
Traducción: Isabel Suárez-Llanos
Ilustracións: Doug Wittnebel



Arquivado en: libros, publicacións

Tags: , , , , , , , , , , , , , , ,